Ubuntu 14.04, novejsi jadra bootuji jen v recovery

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pátek Listopad 28 13:58:38 CET 2014

Tak to je zajimave, ze nejsem sam. Diky!
Jeste zajimavejsi, pokud se to tyka stejneho kernelu -34, ktery i vam
naposled nabehl...

Delam dnes v tom recovery rezimu a zjistuju, ze nefunguje xrandr ani redshift:

xrandr: Failed to get size of gamma for output default

$ redshift ... -o
Gamma ramp size too small: 0
Failed to start adjustment method randr.
Trying next method...
Using method `vidmode'.

Metoda vidmode ale nefunguje.
A nejde prepinat monitory a nezdetekuje se spravne ext. monitor.

Takze se vratim do jadra -34 a zustanu tam, budu to jeste chvili pozorovat.
Mozna jeste nekdo napise.

Hm, Mint. Zacinam se zajimat o FreeBSD, ci spise PC-BSD. Kamos BSDak rika,
ze tam nemusi byt zasadni problemy...

V.