Ubuntu 14.04, novejsi jadra bootuji jen v recovery

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Pátek Listopad 28 12:09:14 CET 2014

Stejny problem jsem taky resil a nevyresil. Nakonec to skoncilo
preinstalaci stareho Ubuntu za novejsi Mint.
Take by me zajimalo, jak to spravit. Treba se problem bude nekdy opakovat.
http://forum.root.cz/index.php?topic=8806.msg91472