RE: Rozsypaná ext4

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Sobota Říjen 18 17:15:51 CEST 2014

Ten FS se sice namountoval, ale už v tu chvíli byl nečitelný a hlásil
nesmyslnou velikost, takže je teď samozřejmě odpojený. Ze startu to našlo
během prvních dvou hodin nějaký chyby, teď už to půl dne běží bez dalších
hlášek. Bohužel ani netuším, jak dlouho to bude trvat, že by se to hned
vzalo někomu, kdo by to mohl umět zachránit.
Firem zabývajících se záchranou dat je hodně, ale dávám přednost doporučení,
zvlášť v této situaci. Předběžně jsem počítal, že je tam zhruba 2TB
důležitých dat, zbytek je postradatelný.
A pokud se tím zabývá i někdo zde, tak samozřejmě raději dám vydělat jemu,
než nějaké úplně cizí firmě...