postfix, squirrel, mysql, autoresponder

Martin Tiršel lk na blackpage.eu
Středa Září 10 12:24:48 CEST 2014

Zdravim,

tiez doporucujem skor Dovecot a k tomu Sieve. Squirrel je uz myslim
pomerne zastaraly, doporucujem skor Roundcube, ktory je uzivatelsky
privetivejsi a ma myslim rovno podporu pre Sieve, takze si to uzivatel
pekne cez webmail ponastavuje. Plus dalsie moznosti ako jemne nastavenie
spam filtra alebo zatriedovanie do adresarov podla hlaviciek mailu.

S pozdravom,
Martin Tiršel