postfix, squirrel, mysql, autoresponder

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Středa Září 10 21:23:23 CEST 2014

On Wed, 10 Sep 2014, Martin Tiršel wrote:

> Zdravim,
>
> tiez doporucujem skor Dovecot a k tomu Sieve. Squirrel je uz myslim pomerne
> zastaraly, doporucujem skor Roundcube, ktory je uzivatelsky privetivejsi a ma

Taky jsem migroval Squirrel na Roundcube, maildiry nejsou problem, ale
nastaveni a kontakty ano. Druhy problem je, ze RC si uklada nastaveni do
MySQL (nevim zda umi i neco jineho, ale mysql je jako vychozi v
Debianu). Coz me prilis nenadchlo... ale kdyz uz ji tam nekdo ma, tak to
zase tolik nevadi. Autoresponder je "proprietarni filtr" v pythonu.