Fedora 21 firewalld povoleni PPTP/GRE

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Únor 10 22:53:15 CET 2015

Zdravím vás.

- Napište si logovací pravidlo, které bude evidovat navazovaná spojení,
která jsou dropnuta/rejectnuta.
- Zkontrolujte, jestli pravidlo pro navázaná spojení - obvykle
ESTABLISHED,RALATED zahrnuje všechny protokoly. Ev. pro protokoly GRE
a AH udělejte speciální pravidla a přesvěčte se, že jimi tečou opravdu
pakety po navázání spojení.
- Zkontrolujte si;, jen pro jistotu i další tabulky, nejen *filter.
Firewalld je nemá prázdná, tak jako balíčky iptables.

Defaultní konfigurace jsou v /usr/lib/firewalld. Uživatelské fungují v
/etc/firewalld/services/ Přeju příjemnou zábavu a pevné nervy.

Já osobně po zkušenostech firewalld na produkčních systémech okamžitě po
instalaci likviduju a nahrazuji "zastaralými", ale vyzkoušenými
iptables-service.

Přeji hezký den. S pozdravem

--
Ing. Leoš Houser, jednatel