Distribuce s uceleným přístupem

Ivo [Bear] Hanuska ihanuska na ip-sec.cz
Pátek Únor 13 10:52:55 CET 2015

Ahoj všichni

Před několika dny se na mne obrátil známý, který si myslí, že jsem
odborník na Linux. Chtěl po mě doporučení na distribuci Linuxu, určenou
pro uživatele. Má malou firmu, která se živí přepisováním diplomových
prací a dokumentů a potřeboval by pro své externí pracovníky distro
Linuxu, které je sestaveno tak, aby bylo ucelené, tedy: minimum
administrace v textových souborech (tedy maximum klikátek), slušnou
podporu notebookového hardwaru a jednoduše instalovatelkné základní
kancelářské balíky (Libre office např). Ubuntu, které mne napadlo jako
první je mimo hru, protože se jeho ovládání hrbě liší od Windows
(například obrázeně umístěné ikonky okna) a je spíš "Mac friendly".

Napadá někoho něco takového?

Ivo Hanuška