Systemd si uspává počítač

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 2 13:56:01 CET 2015

Možná ano :-). Ale spíše ne, protože reportující nemá tušení jak chybu reprodukovat mimo svůj stroj a na daném stroji
potřebuje pracovat. Tudíž není moc ochoten rebootovat systém kvůli přehazování initů. Vzhledem k tomu, že Jessie je
zmražena a nehodlá v nejbližší době používat jinou větev, V init funguje a nic mě to nepřinese ...
Děkuji, nechci, nezajímá.

A taky ho děsí množství toonosamo vylepšovátek. Si ladil systém přez 7 let a aby začínal znovu. Systemd hrabe snad do všeho.

... jak se tak dívám, tak dle bugreportů o stavu ví.