Systemd si uspává počítač

Leonardo leo na matrix-leo.cz
Pátek Leden 2 15:26:14 CET 2015

Dne Út 23. prosince 2014 16:00:50 Josef Štengl napsal(a):
> Naposled se mě při pokusech začala
> přepisovat MAC adresa drátového rozhraní na náhodné hodnoty (průser když
> vám to má přidělit adresu dle MAC) - přestalo to, když jsem odinstaloval
> balík macchager.
Zdá se, že tohle je specifická vlastnost macchanger:
Výpis synapticu.
Features:

  * set specific MAC address of a network interface
  * set the MAC randomly
  * set a MAC of another vendor
  * set another MAC of the same vendor
  * set a MAC of the same kind (eg: wireless card)
  * display a vendor MAC list (today, 6200 items) to choose from
--
 Leonardo
------