Re: Terminálový server

Miroslav Pragl lists.subscriber na pragl.cz
Úterý Leden 6 11:36:45 CET 2015

>Mel jsem problemy problemy rozjet 3D prostredi - Unity, nebo nove Gnome.
>Tak pouzivame
>Xfce. Ale uz je to dlouho co jsem to zkousel, tak nevim jak je to ted.

(ne)kompatibilita DM je taky strasna. Nove KDM/GDM pres DMCP jsem
nerozchosil s zadnym beznym X-terminalem pro MS Windows (pritom samotna okna
snad vsech aplikaci bez problemu, problem byla jen cela desktop session),
nakonec jsem musel nainstalovat moloch cygwin.

Taky nechapu, proc neni mozne DMCP tunelovat pres ssh (!rozumim proc, ale
nechapu!). Takze xnest ....

MP