PDF prohlizec?

Josef Štengl ok1ced na nagano.cz
Pátek Leden 23 12:44:34 CET 2015

Ahoj,
   prošel jsem si podobným vývojem. Nakonec jsem na GTK rezignoval a skončil u okularu (KDE). Má podobnou funkčnost + něco
málo navíc.

Ty ikonky mě ani tak nevadily, spíše to, že to zabírá zbytečně spoustu místa. A taky jsem nepochopil, proč ruší (v GTK
podle mě geniální nápad) definování klávesových zkratek přímo v menu a možnost submenu být v samostaném okně.

ced