PDF prohlizec?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pátek Leden 23 12:14:55 CET 2015

	Dobry den,

jaky pouzivate prohlizec PDF (a dalsich dokumentu)? Ja jsem dosud pouzival
evince, ale docela mi vadilo, ze obcas si otevre okno vice nez pres celou
obrazovku. V posledni dobe navic opustili standardni menu ktere zacina zleva
a zavedli takove ty klikaci ikonky ktere zacinaji zprava. Po upgradu
na Fedoru 21 navic bezi evince jako okno bez dekoraci, a snazi se delat
takova ta tlacitka pro minimalizaci, maximalizaci a zavreni okna interne.

Takze jsem se rozhodl, ze evince stacilo, a hledam jiny prohlizec PDF.
Ktery byste doporucili? Pokud mozno neco, co pouziva GTK a ma standardni
menu.

	Diky,

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak   <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| New GPG 4096R/A45477D5 -- see http://www.fi.muni.cz/~kas/pgp-rollover.txt |