RE: OT turecký e-obchod

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pondělí Leden 26 21:42:14 CET 2015

On Mon, 26 Jan 2015, Alois Kučera wrote:

> Dobrý den,
>
> děkuji za zprávu. Zatím tiskne, nic nebliká, ale nevím jestli bude blikat
> nebo přestane tisknout, chtěl jsem na to být připraven. Přibalené kazety s
> tonerem mají menší náplň. Tiskárnu jsem kupoval v TS Bohemia za 3740 Kč a po
> vyplnění a odeslání příšerného dotazníku mi přistálo na účtu 1300 Kč
> cashback od OKI, takže se mi nechce do tak levné a myslím že ne špatné
> tiskárny kupovat předražené kazety s tonerem (originál by stály skoro 8000
> Kč).

Na tom je tento obchod ale zalozen, ze si koupite levnou tiskarnu a pak
kupujete cely zivot zarizeni predrazeny toner. Kazdopadne cas od casu je
kazetu potreba vymenit i kvuli opotrebovani selenoveho valce.

Holt to risknete a proste tisknete (vetsinou jsou tam stejne pouze
pocitadla stranek, levne tiskarny ani nijak nedetekuji skutecny stav
toneru) a uvidite. Nejhorsi co se obvykle stava je, ze se tiskarna prepne
pri "low toner" do nejakeho "nouzoveho" rezimu tisku.

> S pozdravem
> Alois Kučera

Adam Pribyl