RE: OT turecký e-obchod

Alois Kučera alois.kucera na quick.cz
Pondělí Leden 26 21:54:14 CET 2015

Těch 8000 Kč jsou jen krabičky s tonerem, kazety s válcem jsou zvlášť a na
ty se nasadí ty předražené krabičky.

-----Původní zpráva-----
Od: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] za uživatele Adam
Pribyl
Odesláno: 26. ledna 2015 21:42
Komu: Diskuse o Linuxu v cestine
Předmět: RE: OT turecký e-obchod

On Mon, 26 Jan 2015, Alois Kučera wrote:

> Dobrý den,
>
> děkuji za zprávu. Zatím tiskne, nic nebliká, ale nevím jestli bude
> blikat nebo přestane tisknout, chtěl jsem na to být připraven.
> Přibalené kazety s tonerem mají menší náplň. Tiskárnu jsem kupoval v
> TS Bohemia za 3740 Kč a po vyplnění a odeslání příšerného dotazníku mi
> přistálo na účtu 1300 Kč cashback od OKI, takže se mi nechce do tak
> levné a myslím že ne špatné tiskárny kupovat předražené kazety s
> tonerem (originál by stály skoro 8000 Kč).

Na tom je tento obchod ale zalozen, ze si koupite levnou tiskarnu a pak
kupujete cely zivot zarizeni predrazeny toner. Kazdopadne cas od casu je
kazetu potreba vymenit i kvuli opotrebovani selenoveho valce.

Holt to risknete a proste tisknete (vetsinou jsou tam stejne pouze pocitadla
stranek, levne tiskarny ani nijak nedetekuji skutecny stav
toneru) a uvidite. Nejhorsi co se obvykle stava je, ze se tiskarna prepne
pri "low toner" do nejakeho "nouzoveho" rezimu tisku.

> S pozdravem
> Alois Kučera

Adam Pribyl

__________ Informace od ESET Smart Security, verze databaze 11076 (20150126)