Re: F22 problémy - 3D akcelerace desktopu v Plasma 5, kmail, autostart

Tomáš Krbec tomas.krbec na gmail.com
Čtvrtek Červenec 9 22:23:54 CEST 2015

ad 1) zkusil jsem spustit kmail z konsole
když jsem dal odeslat SMIME podepsaný email, tak se mi celá konsole
popsala tímto:
kmail2(3237) KMKernel::dumpDeadLetters: Danger, using an event loop,
this should no longer be happening!

ad 2) zkopíroval jsem spustitelný script přímo do
~/.config/autostart
odhlásil jsem se, přihlásil jsem se a fetchmail se nespustil

soubor .xsession-errors existuje a vytváří se.
píše se v něm toto:

  Attribute 'SyncToVBlank' (greenbird.alkavyralan:0.0) assigned value 0.

startkde: Starting up...
Qt: Session management error: networkIdsList argument is NULL
Connecting to deprecated signal
QDBusConnectionInterface::serviceOwnerChanged(QString,QString,QString)
Qt: Session management error: networkIdsList argument is NULL
kbuildsycoca5 running...
kf5.kded: kded module "proxyscout" has already been found using JSON
metadata, please don't install the now unneeded .desktop file
("kded/proxyscout.desktop").
kf5.kded: found kded module "printmanager" by prepending 'kded_' to
the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "powerdevil" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "colord" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "networkmanagement" by prepending 'kded_'
to the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "accounts" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "statusnotifierwatcher" by prepending
'kded_' to the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "ksysguard" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "kscreen" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
"/home/eda/.local/share/icc/.." is not an ICC profile
"/home/eda/.local/share/icc/." is not an ICC profile
Qt: Session management error: networkIdsList argument is NULL
QDBusConnection: name 'org.kde.kglobalaccel' had owner '' but we
thought it was ':1.29'
EDID ICC Profile already exists
"/home/eda/.local/share/icc/edid-f4ca048a676c98a062cbf472c5f53c3b.icc"
EDID ICC Profile already exists
"/home/eda/.local/share/icc/edid-12bb95ccd07b659f859008fdd6b49979.icc"
kf5.kded: found kded module "ktp_approver" by prepending 'kded_' to
the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "ktp_integration_module" by prepending
'kded_' to the library path, please fix your metadata.
Qt: Session management error: networkIdsList argument is NULL
Service started, version: 6.2.0
powerdevil: org.kde.powerdevil.backlighthelper.brightnessmax failed
kbuildsycoca5 running...
ktp-kded-module:
powerdevil: Handle button events action could not check for screen configuration
Failed to register device: "device id 'xrandr-IBM Brasil-IBM
L171-VC-11760' already exists"
Failed to register device: "device id 'xrandr-Fujitsu Siemens
Computers GmbH-E24W-1SD-YE5Q000894' already exists"
EDID ICC Profile already exists
"/home/eda/.local/share/icc/edid-f4ca048a676c98a062cbf472c5f53c3b.icc"
EDID ICC Profile already exists
"/home/eda/.local/share/icc/edid-12bb95ccd07b659f859008fdd6b49979.icc"
kf5.kded: kded module "proxyscout" has already been found using JSON
metadata, please don't install the now unneeded .desktop file
("kded/proxyscout.desktop").
QCoreApplication::arguments: Please instantiate the QApplication object first
Qt: Session management error: networkIdsList argument is NULL
Není možné otevřít knihovnu '/usr/lib64/libkdeinit5_plasma-desktop'.
Cannot load library /usr/lib64/libkdeinit5_plasma-desktop:
(/usr/lib64/libkdeinit5_plasma-desktop.so: sdílený objektový soubor
nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje)
kwin_core: Extensions: shape: 0x "11"  composite: 0x "4"  render: 0x
"b"  fixes: 0x "50"  randr: 0x "14"  sync: 0x "31"  damage: 0x  "11"

Constructing a KPluginInfo object from old style JSON. Please use
kcoreaddons_desktop_to_json() for
"/usr/lib64/qt5/plugins/org.kde.kdecoration2/oxygendecoration.so"
instead of kservice_desktop_to_json() in your CMake code.
Constructing a KPluginInfo object from old style JSON. Please use
kcoreaddons_desktop_to_json() for
"/usr/lib64/qt5/plugins/org.kde.kdecoration2/breezedecoration.so"
instead of kservice_desktop_to_json() in your CMake code.
Constructing a KPluginInfo object from old style JSON. Please use
kcoreaddons_desktop_to_json() for
"/usr/lib64/qt5/plugins/org.kde.kdecoration2/kwin5_aurorae.so" instead
of kservice_desktop_to_json() in your CMake code.
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
Trying to use rootObject before initialization is completed, whilst
using setInitializationDelayed. Forcing completion
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kwin_core: Compositing is suspended, reason: ("Disabled by User")
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kwin_core: Session path: "/org/freedesktop/login1/session/_32"
Invalid service name "/org/kde/polkit-kde-authentication-agent-1"
using: "/org/kde/polkitkdeauthenticationagent1"
kcminit not running? If we are running with mobile profile or in
another platform other than X11 this is normal.
vmware-user: could not open /proc/fs/vmblock/dev
Selhání: Spuštění modulu selhalo
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 754, resource id:
10485787, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
/usr/bin/skype: unrecognized option '-session'
kf5.kded: kded module "proxyscout" has already been found using JSON
metadata, please don't install the now unneeded .desktop file
("kded/proxyscout.desktop").
Není možné otevřít knihovnu '/usr/lib64/libkdeinit5_blueman-manager'.
Cannot load library /usr/lib64/libkdeinit5_blueman-manager:
(/usr/lib64/libkdeinit5_blueman-manager.so: sdílený objektový soubor
nelze otevřít: Adresář nebo soubor neexistuje)
kf5.kded: found kded module "ktimezoned" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "keyboard" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
"Trying to convert empty KLocalizedString to QString."
"Trying to convert empty KLocalizedString to QString."
"Trying to convert empty KLocalizedString to QString."
SELinux Troubleshooter: Applet requires SELinux be enabled to run.
kf5.kded: found kded module "remotedirnotify" by prepending 'kded_' to
the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "touchpad" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "kmixd" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
kmix: kmixd: Triggering delayed initialization
kf5.kded: found kded module "freespacenotifier" by prepending 'kded_'
to the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "solidautoeject" by prepending 'kded_' to
the library path, please fix your metadata.
kf5.kded: found kded module "khotkeys" by prepending 'kded_' to the
library path, please fix your metadata.
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 964, resource id:
60817413, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 968, resource id:
56623108, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
KXMLGUI file found at deprecated location
("/usr/share/kmix/kmixui.rc") -- please use ${KXMLGUI_INSTALL_DIR} to
install this file instead.
Shortcut for action  "hide_kmixwindow" "Hide Mixer Window" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "save_1" "Save volume profile 1" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "save_2" "Save volume profile 2" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "save_3" "Save volume profile 3" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "save_4" "Save volume profile 4" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "load_1" "Load volume profile 1" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "load_2" "Load volume profile 2" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "load_3" "Load volume profile 3" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Shortcut for action  "load_4" "Load volume profile 4" set with
QAction::setShortcut()! Use KActionCollection::setDefaultShortcut(s)
instead.
Your code needs to be ported in KF5.  See the Ki18n programmers guide.
kwin_core: User timestamp, ASN: 4294967295
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 58720260 ;WMCLASS: "kmix" :
"kmix" ;Caption: "kmix" ' : 575475
kwin_core: Activation: No client active, allowing
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
Cannot load profile  "PulseAudio.Playback_Devices.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Capture_Devices.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Playback_Streams.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Capture_Streams.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Playback_Devices.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Capture_Devices.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Playback_Streams.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
Cannot load profile  "PulseAudio.Capture_Streams.1.default"  . It was
removed by the user, or the KMix config file is defective.
kmix: kmixd: Delayed initialization running now
kmix: kmixd: Delayed initialization done
kwin_core: User timestamp, ASN: 571429
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 46137360 ;WMCLASS:
"plasmashell" : "plasmashell" ;Caption: "Pracovní plocha — Plasma" ' :
571429
kwin_core: Activation: No client active, allowing
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kwin_core: User timestamp, ASN: 571429
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 46137366 ;WMCLASS:
"plasmashell" : "plasmashell" ;Caption: "Pracovní plocha — Plasma" ' :
571429
kwin_core: Activation: No client active, allowing
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kf5.kded: found kded module "desktopnotifier" by prepending 'kded_' to
the library path, please fix your metadata.
kwin_core: User timestamp, ASN: 579801
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 46137369 ;WMCLASS:
"plasmashell" : "plasmashell" ;Caption: "Plasma" ' : 579801
kwin_core: Activation: No client active, allowing
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
Skipped method "moduleDeleted" : Pointers are not supported: KDEDModule*
kwin_core: KWin::Client(0xcdd6b0) true false false
kwin_core: PERMITTED 'ID: 46137369 ;WMCLASS: "plasmashell" :
"plasmashell" ;Caption: "Plasma" ' true
Skipped method "moduleDeleted" : Pointers are not supported: KDEDModule*
modemmanager-qt: Failed enumerating MM objects:
"org.freedesktop.systemd1.LoadFailed"
 "Unit dbus-org.freedesktop.ModemManager1.service failed to load: No
such file or directory."
networkmanager-qt: void
NetworkManager::NetworkManagerPrivate::propertiesChanged(const
QVariantMap&) Unhandled property "Devices"
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
QCoreApplication::arguments: Please instantiate the QApplication object first
The font for use in the terminal has not been matched exactly. Perhaps
it has not been found properly.
The font for use in the terminal has not been matched exactly. Perhaps
it has not been found properly.
kwin_core: User timestamp, ASN: 4294967295
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 69206021 ;WMCLASS: "konsole" :
"konsole" ;Caption: "konsole" ' : 597224
kwin_core: Activation: No client active, allowing
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 2584, resource id:
79691778, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
kwin_core: User timestamp, ASN: 4294967295
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 73400339 ;WMCLASS: "kmail" :
"kmail" ;Caption: "KMail" ' : 667882
kwin_core: Activation, compared: 'ID: 73400339 ;WMCLASS: "kmail" :
"kmail" ;Caption: "KMail" ' : 667882 : 656696 : true

kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 3041, resource id:
121634817, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 3045, resource id:
121634818, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
QXcbConnection: XCB error: 3 (BadWindow), sequence: 3049, resource id:
121634817, major code: 18 (ChangeProperty), minor code: 0
kwin_core: User timestamp, ASN: 739692
kwin_core: User timestamp, final: 'ID: 73400539 ;WMCLASS: "kmail" :
"kmail" ;Caption: "(nepojmenováno) – KMail" ' : 739692
kwin_core: Activation: Belongs to active application
kwin_core: screens:  2 desktops:  2
kwin_core: Done.
QXcbWindow: Unhandled client message: "_NET_CURRENT_DESKTOP"

Zkusím ještě nového uživatele.

Díky

Tom
S pozdravem