Thunderbird a oskliva plaintextizace (OT)

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Červenec 31 10:33:23 CEST 2015

On Thu, 30 Jul 2015, Vladimir Macek wrote:

> [...]
> mailnews.wraplength
>    default zmenen na 75
> mail.compose.wrap_to_window_width
>    default false
> mail.wrap_long_lines
>    default true
>
> Nicmene experimentovani s temi nastavenimi nepomohlo. Nasel jsem jeste
> dalsi "plain_text.wrap_long_lines", zmena taky nepomohla.
>
> Nejlip to vypada v tom flowed formatu, je to mene rozhazene. Nicmene i tak
> TB vlozi za kazdy radek zdroje jeste jeden nesmyslny prazdny radek se zobackem.
>
> Format=flowed nemam rad kvuli tomu, ze upravuje maily nechtenym zpusobem.

Treba tam maji preklep a ma to byt "flawed".

Jeste bych procetl, zda tam nejaky nebozak uz neprisel s nejakym
workaroundem:
https://bugzilla.mozilla.org/buglist.cgi?quicksearch=flowed+format

pripadne pridal nekde svuj hlas, i kdyz na prvni pohled to nevypada jako
ze se tim nekdo moc zabyva.

> Jeste jednou diky,
>
> Vlada

Adam Pribyl