Thunderbird a oskliva plaintextizace (OT)

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Čtvrtek Červenec 30 15:07:55 CEST 2015

Dekuju,

mailnews.display.disable_format_flowed_support
    default false mam zmenen na true
    nechci flowed format
mailnews.send_plaintext_flowed
    default false
mailnews.wraplength
    default zmenen na 75
mail.compose.wrap_to_window_width
    default false
mail.wrap_long_lines
    default true

Nicmene experimentovani s temi nastavenimi nepomohlo. Nasel jsem jeste
dalsi "plain_text.wrap_long_lines", zmena taky nepomohla.

Nejlip to vypada v tom flowed formatu, je to mene rozhazene. Nicmene i tak
TB vlozi za kazdy radek zdroje jeste jeden nesmyslny prazdny radek se zobackem.

Format=flowed nemam rad kvuli tomu, ze upravuje maily nechtenym zpusobem.

Jeste jednou diky,

Vlada