Problém s over-current condition

Peter Bubelíny neri na neridev.com
Čtvrtek Březen 26 08:01:21 CET 2015

Dobrý deň,

po novej inštalácii Linux Mint na nový notebook vidím v syslogu
nekonečný output:

hub 1-1:1.0: over-current condition on port 3
hub 2-0:1.0: over-current condition on port 4
hub 3-0:1.0: over-current condition on port 3
hub 2-0:1.0: over-current condition on port 3
hub 1-1:1.0: over-current condition on port 3
hub 2-0:1.0: over-current condition on port 4
hub 2-0:1.0: over-current condition on port 3
hub 3-0:1.0: over-current condition on port 4
hub 1-1:1.0: over-current condition on port 3
hub 2-0:1.0: over-current condition on port 4
hub 3-0:1.0: over-current condition on port 3

Hľadal som aj na Google... a teda neviem či môže byť reálne problém so
skratom, alebo je to iba false warn... notebook sa nijak neprejavuje, že
by niečo nefungovalo... mal prosím niekto už s niečím podobným skúsenosť?

Zatiaľ po jednej rade som skúsil v biose vypnúť Legacy USB, po prvom
nabootovaní sa do syslogu nič nevypisovalo... ale inak v
syslogu aj v dmesg bolo vidieť počas bootovania niekoľko vyššie
uvedených záznamov.

V každom ďalšom štarte systému so zapnutým či vypnutým Legacy USB, je v
syslogu viditeľný nekonečný output.

Vďaka, pb.

--
S pozdravom / Best regards / Mit freundlichen Grüßen
[neri - Peter Bubelíny] [http://neridev.com]