Re: Problém s over-current condition

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Pátek Březen 27 11:27:16 CET 2015

On Thu, 26 Mar 2015, Peter Bubelíny wrote:

> [...]
> hub 3-0:1.0: over-current condition on port 3
>
> Hľadal som aj na Google... a teda neviem či môže byť reálne problém so
> skratom, alebo je to iba false warn... notebook sa nijak neprejavuje, že
> by niečo nefungovalo... mal prosím niekto už s niečím podobným skúsenosť?
>
> Zatiaľ po jednej rade som skúsil v biose vypnúť Legacy USB, po prvom
> nabootovaní sa do syslogu nič nevypisovalo... ale inak v
> syslogu aj v dmesg bolo vidieť počas bootovania niekoľko vyššie
> uvedených záznamov.
>
> V každom ďalšom štarte systému so zapnutým či vypnutým Legacy USB, je v

Tak identifikoval jste to dobre. Proste je detekovana nadmerna spotreba.
Zda to je problem s ovladacem USB nebo HW asi nikdo pres mail neporadi -
zvlastni je jen to, ze to je na 3 hubech a dvou portech. Zkusil bych
jinou distribuci z LiveCD (klidne starsi at je tam opravdu jine jadro) a
hledat podporu daneho usb chipsetu v linuxu.

Zazil jsem to, ale pouze po skutecne pretizeni portu.

> --
> [neri - Peter Bubelíny] [http://neridev.com]
> [GPG Key: http://neridev.com/peter.bubeliny.gpg]

Adam Pribyl