Re: Spuštění programu v sh nebo bash

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Úterý Květen 12 12:38:25 CEST 2015

Pokud spustím HTOP, vidím čtyři řádky na kterých jsou vypsány příkazy
"/bin/sh omxplayer ...", ale pouze dva (pro SH) resp. tři (pro BASH) z nich
mají nastartovaný podproces omxplayer. To je ten důvod proč podezřívám SH
nebo BASH, že mají nějaká omezení. Samozřejmě to může být i programem
omxplayer, ale překvapuje mi, že SH a BASH se chová rozdílně.

Petr