Re: Spuštění programu v sh nebo bash

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Úterý Květen 12 12:40:49 CEST 2015

Dobry den,
teoreticky muze byt nastaveny limit v /etc/security/limits.conf
ale limit na dva procesy je to temer nesmysl. Tim to na 99,9% nebude.

Jak uz bylo v jine reakci, zkuste se podivat, zda opravdu vsechny isntance bezi.

Nejdriv byh si zkusil spustit nejaky program, u ktereho ja *zarucena*
funkcnost. Treba kdyz poustite firefox, tak se spustitelny soubor (je
to shell skript) snazi najit uz otevreny program misto otevirani
noveho. Nechova se Vas prehravac stejne?

Zkuste spustit napr. program "xclock", me na ubuntu bez problemu
funguje pod /bin/sh ve 4 instancich.