Re: Re: Spuštění programu v sh nebo bash

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Středa Květen 13 00:28:06 CEST 2015

Tak se nám to podařilo vyřešit.

Vy čtyřech terminálech jsem si spustil omxplayer bez "nohup".
Ve třech se to spustilo a ve čtvrtém to vypsalo chybu:
tvservice-client: Failed to connect to TV service: -1
have a nice day ;)

Pak už jen stačilo trochu hledat s Googlem a problém se vyřešil tím, že
jsem zvětšil paměť pro GPU z 64M na 128M.
Ve výchozím nastavení má Raspberry PI 2 nastavenou velikost paměti pro GPU
na 64M (vypíše příkaz "vcgencmd get_mem gpu").
Změna velikosti paměti se provede v souboru /boot/config.txt přidáním řádku
"gpu_mem=128"

Pokud by vás zajímal výsledek, tak ukázka je na
https://www.dropbox.com/s/ibudwh7s3peqd8h/2015-05-12%2023.52.56.jpg?dl=0
Video je kódované pomocí H264 a Raspberry PI 2 to v pohodě zvládá.

Děkuji moc všem za pomoc!!!

Petr