Prevod VHS-C na linuchu

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Pondělí Listopad 16 14:21:25 CET 2015

Kdysi dávno jsem to řešil, pomocí digitální kamery, kterou mám doma (Sony
DCR TRV 740 - má DV vstup/výstup).
Video kazetu jsem spustil na video přehrávači, kde jsem na scart redukci (
http://gadgets.heureka.cz/adapter-premiumcord-scart-3x-cinch-plus-s-video-scart-video/)
připojil 2x cinch zvuk a s-video kabel. Tento signál mi dokázala kamera
zpracovat. Kameru jsem připojil k PC přes USB a pomocí programu Kino, jsme
provedl import videa.

Známý měl něco podobného jako je tento převodník
http://linuxtv.org/wiki/index.php/Easycap, ale stahoval video pod Windows -
úspěšně.

Petr