Prevod VHS-C na linuchu

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Pondělí Listopad 16 11:37:36 CET 2015

Zdar,

chtěl bych kamarádovi pomoct převést asi dvacet VHS-C kazet (SP) s home
videem do digitální podoby. Prozatím preferujeme cestu nezadávat to firmám,
které to nabízejí jako službu.

Máte někdo s digitalizací VHS-C na Linuxu zkušenosti? Co jste použili za
zařízení a za software a jaký postup a výstup se ukázal jako praktický?
Pomohla nějak cesta přes S-video? Byl sync s audiem bezproblémový?

Video grabber se často nepoužívá, takže ho nemá smysl kupovat. Pokud ho
doma máte, můžu si ho půjčit? Liberecko-Pražsko, odměna.

A když už jsme u tématu, máte někdo zkušenost se zadáním převodu jako
zakázku? Vyšli vstříc? Připadá mi nepraktické, aby se z každé kazety
vyrobilo jedno DVD (jak jsem někde viděl), spíš bych asi chtěl sadu mp4
souborů.

Děkuju,

--
:  Vladimir Macek  :  http://macek.sandbox.cz  :  +420 608 978 164
:  UNIX && Dev || Training  :  Python, Django  :  PGP key 97330EBD