bfgminer a uspavanie po zavreti notebooku

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Úterý Listopad 17 02:08:42 CET 2015

"Neuspí" se kvůli přehřátí?

Sestřelil bych různé powermanagery a spol., jestli to nedělá někdo z nich.

--
Jan Hrach | medlab quality assurance | CEO, NSA Litoměřice - the only company that actually listens to your needs
GPG CD98 5440 4372 0C6D 164D A24D F019 2F8E 6527 282E