Cas

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Neděle Listopad 22 07:51:32 CET 2015

Ahoj!

> Tak som nakoniec prisiel na to v com je problem. Robi to Suspend-to-RAM.
> Pred jeho pouzitim je system v 24 hodinovom rezime, po pouziti v 12.
> Hibernacia funguje dobre. Preto som si ako predvolenu akciu pre tlacitko
> napajania zvolil hibernaciu. Je to sice pomalsie, ale problem je vyrieseny.

Zkusit updatovat na posledni jadro, ujistit se, ze tam neni zapnuta
takova ta debug option co corrupti RTC, updatovat na posledni versi
BIOSu a pokud to bude delat porad, reportovat na lkml, cc ja, a Rafael
Wysocki?

Ona to _nejspis_ bude nejaka sranda v BIOSu, ale...

Co je to za stroj? Aha, notebook ASUS. Pak je jeste moznost zkusit to
reportovat jim, ale...

									Pavel