PERL, problem s hodnotou promenne

Pátek Říjen 9 15:06:25 CEST 2015

On Fri, 9 Oct 2015, d.petr wrote:

> Myslím, že jsem už použil given(1) a ve when zcela různé podmínky a
> fungovalo to; [...]

Když na začátek dáte given(1), tak se pak vlastně ptáte, zda má podmínka
jako výraz jedničkovou hodnotu, což je totéž, jako byste se ptal, zda je
splněna.

> 	Typ v $Nova jsem také podezíral, ale jak už jsem psal, stačilo před
> přiřazení vložit
> print "$Sdilene{SL} $Nova \n";
> a vše se tvářilo správně a i výsledek pak už byl správně.

Matně si vzpomínám, že použití hodnoty v Perlu může mít za jistých
okolností nějaké vedlejší efekty. Ale bohužel si nevzpomínám na detaily a
nechce se mi je hledat, protože má denní dávka hororových zážitků už byla
vyčerpána. :)

> 	Dá se nějak zjistit, jestli je v proměnné číslo, nebo znakový zápis
> čísla (tzn. jestli je tam třeba 5 jako $Prom=5, nebo 5 jako $Prom='5')?

Ono tam dokonce může být obojí. A dokonce to mohou být úplně jiné
hodnoty.

Něco málo se dá zjistit pomocí Scalar::Util.

A propos, zkusil jste pro to dočasné úložiště použít jiné jméno a/nebo tam
dát my $Nova? Třeba si to jméno přineslo nějaké magické vlastnosti
odjinud.

--
Pavel Kankovsky aka Peak                      "Que sais-je?"