PERL, problem s hodnotou promenne

d.petr d.petr na post.cz
Pátek Říjen 9 16:19:53 CEST 2015

Pavel Kankovsky wrote:

> Když na začátek dáte given(1), tak se pak vlastně ptáte, zda má podmínka
> jako výraz jedničkovou hodnotu, což je totéž, jako byste se ptal, zda je
> splněna.

	No jo, to máte vlastně možná pravdu! :)

> A propos, zkusil jste pro to dočasné úložiště použít jiné jméno a/nebo
> tam dát my $Nova? Třeba si to jméno přineslo nějaké magické vlastnosti
> odjinud.

	"my" tam bylo původně, pak jsem ho přesunul mimo given, jestli to
nepomůže. Nepomohlo. Jiné jméno taky nepomůže. A samozřejmě to dělá jen
v tomhle programu, testovací samostatný prográmek s touhle konstrukcí se
chová správně tak, jak bych čekal.

	No, už to zkoumám druhý den, tak se asi prozatím smířím s tím, že tam
bude 1*$Nova. Už mám jednu podmínku, kde musí být if($Hodnota==0),
nestačí if(!Hodnota), tak toto bude podobné. PERL je zkrátka jazyk s
překvapivými schopnostmi. :)

Díky za snahu
Petr