HDD zajimavost

Václav Ovsík vaclav.ovsik na seznam.cz
Sobota Září 12 22:20:31 CEST 2015

On Sat, Sep 12, 2015 at 05:44:11PM +0200, Vladimir Macek wrote:
> Disk jsem koupil 17.12.2012 na Mall.cz. S hlasenim "nefunguje. led po
> zapnutí bliká, ale disk nereaguje" jsem ho reklamoval 17.01.2014. Po mesici
> prisel disk prazdny. Predpokladal jsem, ze ho vymenili, na webu neuvadeji
> zpusob vyrizeni reklamace.
>
> Vcera jsem volal na jejich help linku, ze je disk zrejme znova vadny a zda
> se na to vztahuje zaruka. Operator mi sdelil, ze on vidi, ze reklamace byla
> firmou http://www.edsystem.cz vyrizena nikoli vymenou, ale opravou. Takze
> jiz nemam zaruku.

> [...]

Stav zaruky WD disku lze zjistit na jejich strankach
https://wdsupport.wdc.com/warranty/warrantycheck.asp?custtype=end

Pro Vase seriove cislo to pise:

WX21A9294391 	WDBBEP0010BBK-EESN
1 TB My Passport 	Out of Limited Warranty 	8/22/2014

Takze podle WD uz to v zaruce neni :(

Kazdopadne par vadnych bloku premapujete prepsanim jejich obsahu. Pokud
to neni nejak vice postizene a jsou to jenom jednotky sektoru, tak se to
vzpamatuje a bude to zase OK.

Disk muze mit take problemy pri zapisech pokud nema dostatecne kvalitni
napajeni - co ja se s tim hle natrapil s jakousi HDD disk station co
mela blbej zdroj...

--
Zito