ltsp spusteni skriptu pri restartu klienta

Tomas Macek macek na fortech.cz
Pátek Duben 15 14:33:50 CEST 2016

Zdravím,
nešlo by k tomu zneužít SNMP? Když tlustý klient bootuje/nabootuje, může
se zeptat na nějaké OID serveru a server krom vracení hodnoty může udělat
co chcete. Viz man snmpd.conf a jeho "pass" resp. "pass_persist". Jestli
jsem nepochopil, že klient není Linux, tak se omlouvám.

Tomáš