ltsp spusteni skriptu pri restartu klienta

Katerina Bubenickova Katerina.Bubenickova na bohnice.cz
Pondělí Duben 18 09:02:59 CEST 2016

Vlastně asi by to tak slo, jenom je problem jak obnovit pri kopirovani
prava. Pri logovani mohu spustit skript jenom s pravy uzivatele,
Vyzkousim to.

Děkuju.
--Kateřina Bubenickova