Ubuntu 14.04 cron-apt odstranil sambu

David Jež Dave.Jez na seznam.cz
Úterý Duben 19 11:07:08 CEST 2016

> To je prosim LTS verze Ubuntu, kde samba-libs vyzaduje libldb1 < 1.1.17
> ale v repozitari je aktualizace na libldb1-1:1.1.24 a apt tak odstranil
> vsechny zavislosti, ktere chtely starou verzi.
Že by na takovouto jednoduchou úlohu nestačila logika, která umí v závislostech i sudoku vyřešit? ;-)

> Tak jsem po letech pridal jeste option --no-remove.
Moc radikální, ne... Nenapáchá to víc škod jak užitku? Nestačilo by si krytické balíky držet v aktuálních verzích, když je třeba tak aktualizovat sám pod kontrolou a zbytek nechat svému automatickému osudu?

Ona bota může ulétnout v každém balíčku v různých distribucích, čas od času balík se zkriplenýma závislostma vidím také, většinou je to tentýž den ještě opraveno. Uplně zabránit tomu nejde, takže je třeba s tím počítat a nenechat automatice uplně volné ruce.