Ubuntu 14.04 cron-apt odstranil sambu

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Úterý Duben 19 11:21:36 CEST 2016

On Tue, 19 Apr 2016, David Jež wrote:

> Že by na takovouto jednoduchou úlohu nestačila logika, která umí v závislostech i sudoku vyřešit? ;-)

> Moc radikální, ne... Nenapáchá to víc škod jak užitku? Nestačilo by si
> krytické balíky držet v aktuálních verzích, když je třeba tak
> aktualizovat sám pod kontrolou a zbytek nechat svému automatickému
> osudu?

Zvazoval jsem "hold" na balik, nebo --no-remove. Vzhledem k tomu, ze to
posle upozorneni, ze se aktualizace nepovedla, tak se to pak da resit
rucne. Hlavne aby se neopakovalo neco takoveho, jako odinstalovana samba
po ranu, to fakt neni dobre pro zdravi spravce.

> Ona bota může ulétnout v každém balíčku v různých distribucích, čas od
> času balík se zkriplenýma závislostma vidím také, většinou je to tentýž
> den ještě opraveno. Uplně zabránit tomu nejde, takže je třeba s tím
> počítat a nenechat automatice uplně volné ruce.

Ano to mate pravdu, chyba byla samozrejme na me strane, ze jsem prilis
duveroval automatice v zastaravajicim konzervativni systemu. Proto jsem to
napsal i sem, jako vystrahu budoucim generacim.

Adam Pribyl