Asterisk vs. browser

Vladimir Macek macek na sandbox.cz
Sobota Duben 23 19:25:28 CEST 2016

Ahoj vsem, dotaz:

Mejme Asterisk nebo jiny tlf server na verejne IP adrese. Je pomoci web
prohlizece mozne mit telefonniho klienta zcela v ramci sve webove aplikace?
Predpokladam by se vyuzilo WebRTC.

Tedy aby kterykoli uzivatel, at sedi treba za dvema NATy, pouzil mou
webovou aplikaci, ktera by ridila jeho hovory a nic dalsiho by nepotreboval.

Jde mi o univerzalni funkcnost, at uzivatel sedi na ruznych mistech, ktera
casto nejak limituji jeho pristup do Internetu.

Je to technicky mozne?

Pokud ano, pouzije se na to nejlepe knihovna JsSIP? Nebo to udelat jinak?

Browser muzu predepsat. Teoreticky je mi jedno, jakym protokolem si bude
muj tlf server s browserem povidat.

Dekuji,

V.