KVM - disk, jako image u virtualniho serveru

Slávek Banko slavek.banko na axis.cz
Čtvrtek Srpen 4 20:31:48 CEST 2016

On Thursday 04 of August 2016 20:23:09 Petr Podrabsky wrote:
> Tak uz je to spravne. Rsync a hardlinks je to, co jsem mel pri kopirovani
> udelat. Mel jsem pocit, ze jsem si hardlinky na puvodnim disku kontroloval,
> ze tam nejsou. Velke diky za pomoc.
>
> root na mail:~# df -h | grep srv
> /dev/vda1            289G  262G   12G  96% /srv
> /dev/vdc1            394G  262G  112G  71% /srv2
>
> Petr

Faktem nicméně zůstává, že máte disky pro virtuální stroj nakonfigurované
velmi nepraktickým způsobem. Mít to nastavené šikovněji, navýšení velikosti
disku by mohlo proběhnout během několika málo vteřin plně za provozu.

--
Slávek