KVM - disk, jako image u virtualniho serveru

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Čtvrtek Srpen 11 10:23:17 CEST 2016

On Wed, 10 Aug 2016, Jan Hrach wrote:

> Ideálně vůbec, preferuji synchronizaci na úrovni souborů, tj. rsync
> vnitřku virtuálu. Takto synchronizované soubory potom držím pomocí
> rdiff-backup (staré stroje nastavené než bylo stabilní btrfs) nebo na
> btrfs snapshotech (nové stroje).

Dovolim si upozornit pouze na to, ze snapshot ani rsync nezaruci
konzistenci DB (jako mysql) - tedy pouze zkopirovani souboru mysql nestaci
jako konzistentni zaloha obsahu DB. Doporucuji si delat denni dump do SQL
- nebo ma nekdo lepsi reseni?