KVM - disk, jako image u virtualniho serveru

Jan Hrach jenda na yakumo.hrach.eu
Čtvrtek Srpen 11 14:11:16 CEST 2016

Naštěstí mám DB malé, takže můžu pravidelně dělat kompletní dump. Ale s velkými nevím. LVM snapshot a rsyncovat ten nebo rovnou nastavit replikaci…

btrfs snapshot FS na kterém je DB by taky fungoval, ale to vyžaduje mít zapnuté CoW a DB s CoW na rotačním médiu způsobí strašné zpomalení kvůli fragmentaci.