kopie disku na disk

Petr Franta petr.franta na gmail.com
Úterý Srpen 23 06:38:23 CEST 2016

Také se přikláním k programu gparted. Po tom co jsem objevil kouzlo gparted
na usbčku (http://gparted.org/livecd.php), kde se vybere zdrojová partition
a příkaz copy, na cílové partiotion zase paste, a pak roztažení na
požadovanou velikost. gparted spustí všechny potřebné příkazy. Není to sice
tak "sexy" jako přes příkazovou řádku, ale vizualizace má také své kouzlo
:-)

Petr