Fujitsu 1U server je super, uz mam druhy! Fujitsu notebook?

Vláďa Macek macek na sandbox.cz
Pátek Prosinec 2 20:29:51 CET 2016

Zdar,

TL;DR

  * Muze nekdo doporucit Fujitsu notebooky na Linux? Asi Ubuntu.
  * Na jakou radu (a idealne model) se mam zamerit, kdyz se v nich vubec
    nevyznam?
      o Nahradil by Dell Latitude E6530
  * Dojedou ho taky opravit?
  * Nebyl by na liberecku/v Praze k prohlednuti? Velmi vdecny!

Uvodem:

Pred 5,5 lety jsem se tu ptal na zkusenosti s 1U servery Fujitsu Primergy
RX100 S6. Pozitivni reakce, prizniva cena entry modelu, koupili jsme ho.
Konstrukce velmi elegantni. Instaloval se bezvadne, pocitove nekladl zadne
prekazky. Vzdalena sprava pouzitelna (byt nepouzivam), nebyl jediny zavazny
problem s linuxem.

Funkcnost celou dobu tak spolehliva, ze jsme z nadseni letos koupili jeho
nasledovnika, RX1330 M2, pry jeden z prvnich ks dovezenych z tovarny v DE.
Zatim taky slape skvele. Vyslouzilce jsme rychle a dobre prodali.

Skoro mi to v dnesni dobe, kdy se hledaji na vsem kazy, pripada divny to
takhle psat. :-)

Ted':

Mam od roku 2012 jako hlavni pracovni stroj notebook Dell Latitude E6530 s
SSD, doma i v kanclu dockiny+periferie. Funguje taky zcela bez potizi a
schopnostmi mi vyhovuje (jeho builtin Intel HD Graphics 4000 utahne pres DP
monitor 30" Dell 3008 WFP, 2560x1600, balada!).

Protoze na pocitaci zavisim, mam zato, ze uz je taky pomalu nacase predejit
potizim a obnovit. Pripada vam taky, ze Dell trochu stagnuje v inovacich?
Jen pocit, uvitam, kdyz vyvratite. Ta funkcnost a onsite servis jsou na urovni.

Mam zpravy, ze Fujitsu umi dobre i notebooky na vaznou praci. Zkusil jsem
si v jejich konfiguratoru dostupnem pres sws.cz naklikat a tedy komponenty
bych si vybral. :-) Musel bych nakoupit dockiny, no...

Dotazy nahore.

Diky!

--
: Vlada Macek  :  http://macek.sandbox.cz  : +420 608 978 164
: UNIX && Dev || Training : Python, Django : PGP key 97330EBD