Mr.Christoffer Larsson

Mr.Christoffer Larsson Christofferlarsson75 na yahoo.com
Ptek Prosinec 2 22:07:15 CET 2016

Mr.Christoffer Larsson
FX deriváty (finanční)
Krajský úřad v Londýně
UBS Investment Bank v Londýně.
1 Ploutve-zakopat Avenue, London EC2M 2AET.

Ahoj, můj drahý příteli,

Jak se máš? Hledám obchodní povolení. Tento dopis je obchodní návrh. Jmenuji se Christoffer Larsson FX deriváty (finanční), UBS Investment Bank, London Branch.

Rozhodl jsem se hledat důvěrné spolupráci s vámi pro náš vzájemný prospěch. Tento účet patří do našeho zahraničního zákazníka koncem (Vivian Guarch), který byl zapojen do Santa Barbara Airlines havárii dne 21. února 2008, tento účet má součet Eighten milionů pět set velké britská libra (GBP) 18,500,000.00.

Po ověření discret, jsem zjistil, že tento účet nemá žádný konkrétní dědice. Já hledá pro svůj souhlas se vás jako nejbližší příbuzný zesnulého, vy a já dodržovat toto sdílení formular následující tomuto poměru: 65% pro mě a 35% na vás, resp.

Mám své kontaktní informace z důvěryhodného zdroje ve vaší zemi podnikání, a věřím, že se mohu spolehnout na v této věci. Žádám pouze nejupřímnější spolupráci a důvěru k dokončení transakce. I pečlivě naplánované dokončení postupů, jimiž se řídí transakce, která vás chrání před porušují zákon ve vaší zemi, a tady v Anglii. Po zvážení a přijetí tohoto návrhu, zašlete prosím následující informace, které umožní mi nahrát do databáze banky jako dědic tohoto dědictví.

- Celé jméno:
- Adresa:
- Mobilní telefon:
- Datum narození:
- Povolání:

Jsem úzkostlivě těší na vaši okamžitou reakci, takže můžeme začít.

čestně,
Mr.Christoffer Larsson
christofferlarson11 na hotmail.com.

Dal informace o konferenci Linux