Centos7, sw raid1, grub2

Martin Och martin na och.cz
Úterý Červenec 5 10:40:46 CEST 2016

----- Original Message -----

DD,

ale to mi neni jasne, proc by to instalator neudelal spravne, ze by zapomnel na jeden disk dat bootloader?
Ze by soudruzi v NDR udelali chybu?
Bohuzel se mi nedari najit nic co by me aspo kousek posunulo, a pokud ano, tak smerem k nebootujicimu stroji.
grub2 je pro me totalne spanelska vesnice. :(

--
Martin