Centos7, sw raid1, grub2

Ing. Leoš Houser leos.houser na aacomputer.cz
Úterý Červenec 5 11:02:15 CEST 2016

Od: "Martin Och" <martin na och.cz>
Komu: "Diskuse o Linuxu v cestine" <linux na linux.cz>
Odesláno: 5. července 2016 10:40
Předmět: Re: Centos7, sw raid1, grub2

----- Original Message -----

DD,

ale to mi neni jasne, proc by to instalator neudelal spravne, ze by zapomnel
na jeden disk dat bootloader?
Ze by soudruzi v NDR udelali chybu?
Bohuzel se mi nedari najit nic co by me aspo kousek posunulo, a pokud ano,
tak smerem k nebootujicimu stroji.
grub2 je pro me totalne spanelska vesnice. :(

--
Martin