Centos7, sw raid1, grub2

Adam Pribyl pribyl na lowlevel.cz
Sobota Červenec 9 18:55:56 CEST 2016

Chyba neni ani v grubu ani kernelu ale systemd.

Ja jsem to nedokazal "opravit":

http://www.lowlevel.cz/log/cats/linux/CentOS%207%20installation%20horror.html

jestli od te doby existuje nejaky upgrade instalacnich medii, resp. OS aby
to fungovalo nevim. Presel jsem na jiny "linux", protoze mi dosla
trpelivost.

Adam Pribyl