Re: Problém s cyrus imap server

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Pátek Červenec 15 15:13:44 CEST 2016

Zdravim,

jeste trochu zpatky. Jak pisete nize, ze se pres localhost pripojite a
server komunikuje. Co znamena to "komunikuje"? Ze se predstavi a ocekava
imap prikazy? Pokud ano, zkusil jste rucne nasimulovat postovniho
klienta a opravdu se pripojit jako nejaky uzivatel? Treba nejak takto:

http://www.anta.net/misc/telnet-troubleshooting/imap.shtml

Pokud toto funguje, tak bych rekl, ze je problem nekde pri bindovani na
ten socket. Pokud ale ten test neprobehne, tak bude neco spatne i v
samotnem cyrusu, pripadne kombinace obojiho.

Co ten nedavny vypadek a restart predstavoval? Upadla UPS a server to
vzalo s sebou "natvrdo"? Doslo k nejakemu poskozeni filesystemu?
Obnovovali jste ze zaloh? Pokud ano, mate po obnoveni ze zalohy
nastavena dobre vsechna prava/vlastniky? Co se delo v mezidobe po
nahozeni serveru po padu a tim, ze se nyni k imapu nemuzete pripojit
(podle toho co jste psal, tak to vypada, ze nejaky cas to jeste bezelo)?
Vy spoustite automaticky upgrady systemu? Chtelo by to trochu vice
popsat celou situaci, abychom si mohli udelat nejaky obrazek...

S pozdravem, Duda