RE: Problém s cyrus imap server

David Flekna david.flekna na seminet.cz
Pátek Červenec 15 22:07:05 CEST 2016

Popíšu. Nicméně nic drastického se nedělo. Zákazník byl odpojen od netu.
Nezaplatil fakturu. Po nějaké době ho nahodili, ale prý mu to nefungovalo,
tak ho nenapadlo nic lepšího , než restart serveru. Pak mi teprve volali, že
už jim to jde ale nejde jim pošta.. Restart byl nejspíš natvrdo, protože
jinak to ani neuměj ..

Nic se obnovovat nemuselo. Vše jsem prošel a vše funguje až na to připojení
k cirusu.

Upgrade nespouštím automaticky, ale ručně.

Po přihlášení přes localhost server odpoví a komunikuje. Můžu simulovat
klienta. Vše je OK. Po připojení přes IP adresu se chová jako kdyby byl
zařízlej na FW a nebo shozenej server. Napíše connection refused  a skončí
..

-----Original Message-----
From: linux-bounces na linux.cz [mailto:linux-bounces na linux.cz] On Behalf Of
Martin Duda
Sent: Friday, July 15, 2016 3:14 PM
To: Diskuse o Linuxu v cestine <linux na linux.cz>
Subject: Re: Problém s cyrus imap server

Zdravim,

jeste trochu zpatky. Jak pisete nize, ze se pres localhost pripojite a
server komunikuje. Co znamena to "komunikuje"? Ze se predstavi a ocekava
imap prikazy? Pokud ano, zkusil jste rucne nasimulovat postovniho klienta a
opravdu se pripojit jako nejaky uzivatel? Treba nejak takto:

http://www.anta.net/misc/telnet-troubleshooting/imap.shtml

Pokud toto funguje, tak bych rekl, ze je problem nekde pri bindovani na ten
socket. Pokud ale ten test neprobehne, tak bude neco spatne i v samotnem
cyrusu, pripadne kombinace obojiho.

Co ten nedavny vypadek a restart predstavoval? Upadla UPS a server to vzalo
s sebou "natvrdo"? Doslo k nejakemu poskozeni filesystemu?
Obnovovali jste ze zaloh? Pokud ano, mate po obnoveni ze zalohy nastavena
dobre vsechna prava/vlastniky? Co se delo v mezidobe po nahozeni serveru po
padu a tim, ze se nyni k imapu nemuzete pripojit (podle toho co jste psal,
tak to vypada, ze nejaky cas to jeste bezelo)?
Vy spoustite automaticky upgrady systemu? Chtelo by to trochu vice popsat
celou situaci, abychom si mohli udelat nejaky obrazek...

S pozdravem, Duda