Dnes e-mail.

Dr.Robert William Maddox ms na monnell.com
Sobota Červen 11 03:45:57 CEST 2016

Dobry den

Jsem ti vcera poslal tento e-mail, ale dostal jsem odpoved od vás.

Vím, ze moje jméno se zdá zvláštní, jak jsme nikdy nemeli zádné komunikace pred.

Vzhledem k naléhavosti veci, musel jsem porušení protokoly, aby se kontaktu s vámi. Prosím, odpust mi ruším vaše soukromí.

Jmenuji se Dr. Robert William Maddox a pracuji jako správce investicního portfolia s jedním z investicní banky UBS pobocky v Londyne, Velká Británie, kde jsem správe investicního portfolia úcty soukromych klientu v vysoce vynosnych investicích s menším rizikem.

Existuje investicní Portfolio úcet pod mym dozorem se souctem 22,6 milionu liber skvelé britské libry. Bohuzel majitel úctu zemrel v letecké nehode s jeho nejblizší rodiny bez záznamu sami jako nejblizší príbuzny. To je proto, ze vetšina našich soukromych klientu jsou velmi diskrétní s fondy a rodinné informace, a je naší povinností plnit jejich zádost poté, co jsme schopni udelat hloubkové kontroly zajistit, prostredku jsou pravé.

Auditori jsou asi k auditu úcetnictví, po které fondy ve všech úctech spící se po dobu 5 let s zádné oprávnené nárokovat jim bude prevedena do koruny, její Velicenstvo královna Anglie prostrednictvím pokladen HM pro vládní pouzití.

S ohledem na tento nedávny vyvoj rozhodl jsem se osobne nárokovat tyto peníze tím nekoho se stejnym príjmením jako zemrelého do predlozila své banky jako nejblizší príbuzné a príjemce kvuli nám obema bez porušení jakychkoliv zákonu.

Práve proto jsem vás kontaktovala, tak, ze muzeme dobre vyuzít této jednou v zivote dobe prílezitost.

Mám vaše kontaktní informace z komory a prumyslu své zeme ve své velvyslanectví v Londyne verí, ze si muzete verit v duvere úspešne provést toto tvrzení jako nejblizší príbuzné a oprávnené peníze pomocí zivotne dulezité informace, které vám musí poskytnout.

Mohou byt duveryhodné duverne jako partneri?

Své odborné znalosti v bankovním sektoru a propojení v britské právního systému mohu poskytnout informace a právní dokumenty, které budou certifikovat jako legitimní nejblizší príbuzny zemrelého a príjemci na jeho peníze jako dedictví.

Peníze lze pouzít jako investici do podniku, financování projektu nebo investice do nemovitostí nebo jakékoliv jiné zivotaschopné investice do vaší zemi spolecne jako partneri.

Pokud jste ochotni prijmout tuto prílezitost a schopné prijímat takové mnozství penez, presne uvedte následující informace níze;

• CELÉ JMÉNO:
• ADRESA TRVALÉHO BYDLIŠTE:
• JMÉNO FIRMY:
• ADRESA SPOLECNOSTI:
• TELEFON:
• FAX:
• MOBILNÍ:
• EMAIL:
• OKUPACE:
• POZICE KONANÉ V PODNIKU:
• RODINNY STAV:
• VEK:
Jakmile se zobrazí vyše uvedenych informací, poskytne vám podrobné informace o tom, co udelat, aby se predlozit své bance.

S nejširší spolupráci-operaci transakce by mela byt dokoncena nejpozdeji do 10 pracovních dní banky.

Vezmete prosím na vedomí, ze to je duverné komunikace a jednání tedy nikdo (banka, rodinu, prítele nebo právník) musí vedet o tomto tvrzení dokud je úspešne dokoncena, aby se zabránilo jakékoli narušení, která jej ohrozují a dát nás do problému.

Také moje banka nesmí vedet, ze jsem prímo zapojen.

Vaše rychlé reakce bude velmi vítána.

Uprímné pozdravy,

Dr. Robert William Maddox.
Správce portfolia (UHNW),
Divize správy majetku
Investicní banky UBS,
1 Finsbury Avenue, London, EC2M 2PP
Spojené království.
Tel: + 44-793-714-1786, + 44-703-594-4887.