Rust - zkusenost?

Jan Kasprzak kas na fi.muni.cz
Pondělí Červen 13 10:45:10 CEST 2016

	Dobry den,

mate nekdo nejake zkusenost s jazykem Rust? Potreboval bych nejaky
"nezavislejsi" pohled, nez budu investovat cas do podrobnejsiho
prozkoumani :-) Stoji za to se tuhle vec naucit?

	Zatim co jsem se dival, tak jazyk vypada zajimave, i kdyz
v nekterych aspektech mirne ukecane (rozlisovani maker pomoci vykricniku,
prikaz "let" vytvarejici implicitne konstanty a ne promenne, atd).
Co mi na tom ale prijde fakt podivne, je ze si to samo dela svuj build
system a balickovaci system, instaluje se to stazenim a spustenim
shellscriptu z webu, a zrejme nejsou (ze zdrojaku kompilovane) balicky
pro Fedoru.

	Ma nekdo nejake vlastni zkusenosti?

-Y.

--
| Jan "Yenya" Kasprzak <kas at {fi.muni.cz - work | yenya.net - private}> |
| http://www.fi.muni.cz/~kas/                         GPG: 4096R/A45477D5 |