OT: vcerejsi vypadek konektivity do sluzeb Google

Martin Duda duda na lib.cas.cz
Středa Listopad 23 10:14:59 CET 2016

Zdravim,

mam stejny poznatek. Muj "domaci" poskytovatel take nebyl schopen
fungovat. Psal jsem jim SMS na hotlinu, ale odpoved byla ve smyslu, ze
ma Google vypadek a proto to nefunguje. To mi nejak nesedelo, tak jsem
zkusil ping na IP do prace a ten prosel. Z toho tedy take usuzuji, ze je
muj poskytovatel zrejme zavisly na DNS Googlu - coz mi popravde nedava
moc smysl...prijde mi, ze je tam neco prohnileho...

S pozdravem, Duda