vcerejsi vypadek konektivity do sluzeb Google

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Listopad 23 10:14:45 CET 2016

Před časem se mně u TMO Profinet stalo, že jim blbě fungovaly DNS. Oprava jim trvala snad několik dní, od té doby s oblibou používám jako nadřazený DNS ten od CZ.NIC. Zatím jsem nenarazil na jakýkoliv výpadek.