OT: vcerejsi vypadek konektivity do sluzeb Google

pm-conf na kostax.cz pm-conf na kostax.cz
Středa Listopad 23 09:54:16 CET 2016

ahoj,
ano, taky jsem to zaznamenal. Dost poskytovatelu proste forwarduje na
google DNS a pak nejede nic.
Asi si tim usnadnuji praci a na vlastni DNS trochu kaslou.
Zaznamenal jsem, ze DNS servery poskytovatelu zacaly byt pretizene.
Patrne jak lidi postupne prepinali zpet z google DNS na ty jejich.

Kolega z Prahy mel stejnou zkusenost.
PM